Tisdag.. 2013-04-16

Jaha, vad ska man säga om idag?!
Var på jobbintervju i Trollhättan i morse.. Kl 08:30 .. Arbetsintervju på morgonen är inget jag vill ha och kan inte ens ta mig dit med buss.. Men den där förbannade arbetsförmedlingen sa att jag var tvungen att gå ändå.. Dom tyckte dessutom att jag skulle åka buss från Orust till Trollhättan nu på morgonen. Tänker inte ens fundera över hur tidigt jag hade behövt gå upp.. Dock körde min älskade mor så jag kunde få sova <3
 
Inte för att det blev så mycket sömn i natt heller, tänk om man bara kunde sluta tänka för en stund och slappna av.. Men det går inte! Ni finns i mina tankar hela tiden, ni och alla som ni lämnat kvar här ledsna och förtvivlade.
Finner fortfarande inga ord och det är så svårt att släppa taget.
 
Om en liten stund blir det till att gå med Willy till Sofias minnesplats. Egentligen klarar jag inte av att gå dit mer, men vad ska man göra när hon inte hittar dit själv?!
Så får bryta ihop igen, ta en cigg och sedan gå.
 
Älskar er allihopa <3

Kommentarer:

1 Baronen:

skriven

Vad är det för jobb? :)

Svar: Undersköterska på ett äldreboende någonstans i Trollhättan :) Mysigt ställe :)
Mikaela Gustafsson

2 Mizore:

skriven

Kämpa på älskade vän. Jag vet att du klarar det. <3

Kommentera här: