Helg <3

Fredag

"Sjuk" då som sagt, tur var nog det för jag behövde verkligen sova.. Dock så ringer självklart älskade Sara och väcker mig vid 09:00!!! Så jag fick snällt gå upp och åka in till stan då vi skulle handla inför lördagen. Vi skulle handla vid 16:00 så jag drog upp till spelbutiken så länge :) Dock fick jag förhinder så kunde ej gå med :(.
När jag var där möter jag Reggy som säger att vi ska fira Alice kl 17:00, överraskningsfirande ^^. Så jag och Chris går upp till Reggy redan vid 16:00. 
Vi sitter sedan där och väntar på att Reggy och Ragge ska komma hem. 
PROBLEM!
Alice är hemma hos Reggy när vi kommer dit, så ner Reggy kommer hem står hon och skriker på Alice och Lisa om att dom måste gå ut och gå! 
Hmm, bra gjort där Reggy ;)
Alla vet om denna överraskning, förutom Mathias! Haha, Reggy har alltså glömt att säga det till Alice pojkvän, som man kan tycka verkligen ska ha reda på det!
Men det blev en härlig eftermiddag och kväll med firande av Alice :) <3 
 
Lördag
 
Jag och Chris var uppe hos Sofias mamma, Lena, för att lämna bilderna som dom ska ha på begravningen. Jag är otroligt tacksam för att vi fick komma! Vi fick även med oss böcker och spel hem som skulle ha kastats annars :(. 
Tjejkväll idag. Härlig kväll med underbara människor. Mizore, Tobbe (jag vet att han inte borde höra hit men men <3), Sara och Creepie <3. 
Denna kväll bestod av tacos, godis, skräckfilm och klippning av Sara. 
 

Söndag
 

Umgås med Mizore tills hennes buss går :). Sedan gick jag och Chris upp till Sofia, David och Neo en stund :). Alltid lika trevligt att komma hem till er! <3 
Efter att ha varit där en stund gick vi hem och tog det lugnt resten av eftermiddagen och kvällen. 
 

Måndag
 

Idag ska jag bara ta det lugnt tills mamma slutar. Sedan ska vi åka ill Willy och hämta lite saker. Efter det blir det raka vägen till soc för möte, vilket suger! Men men, vad gör man inte för att få pengar att leva för?
 
 
 

Kommentera här: