1995-07-03 till 2013-04-10

Älskade Sofia.. Att du lämnat mig, oss, jorden kan jag bara inte förstå.
Jag kan inte fatta att du tog det beslut du gjorde. Alla dina vänner, VI, fanns här för dig! Det är egoistiskt gjort men samtidigt är det även ett modigt val du gjort.
Jag önskar att jag hade funnits där mer för dig, kunnat ta en del av din smärta och sorg. Jag försökte in i det sista att lindra för dig men det var inte tillräckligt.
Dina råttor blir mitt eviga minne efter dig! Men tyvärr räcker det inte!
Jag vill ha tillbaka dig i mitt liv. Jag väntar fortfarande på ett samtal som talar om att allt bara är ett skämt.
Jag vill få höra ditt underbara skratt igen, jag vill få se ditt underbara ansikte och få känna av din underbara personlighet igen!
Du hade så stora planer med ditt utseende och dig själv.
Du kommer för alltid ha en alldeles egen plats i mitt hjärta, men även i mitt hem!
 
Vila i frid älskade Sofia Magdalena Andersson <3

Kommentera här: