1992-03-01 till 2013-04-12

Diana.. Jag vet inte vart jag ska börja.
Du var en av dom bästa vänner jag hade under gymnasietiden. Du fanns jämt där om det var något och du lyssnade alltid utan att döma en.
Du gick framför mig och Willy från minnesstunden, hade du redan då bestämt dig? Eller var det något du kom fram till senare?
Jag vill ha tillbaka dig! Du fick inte lämna oss. Kan inte förstå att du är borta!
Ditt härliga ansikte får jag aldrig mer se, jag får aldrig mer höra din underbara röst!
Om nu Gud finns, varför tillåter han då att två underbara människor får må så dåligt och tillåter dom att försvinna?
Jag tror inte på Gud det minsta lilla efter detta.
Du kommer alltid finnas hos mig, i mina tankar, i mitt hem och i mitt hjärta!
Vila i frid älskade Alessa Diana Nummiranta <3

Kommentarer:

1 Mizore:

skriven


Vila i frid älskade Diana.
Du är så saknad.. <3

Kommentera här: