1923-01-10 till 2013-04-04

Många dödsfall inom loppet av en vecka..
Min älskade gammelfarmor lämnade oss en torsdag.
Det var inte lätt att sitta vid hennes sida när hon tog sina sista andetag. Att hålla henne i handen och känna hur pulsen blir svagare och svagare för att tillslut försvinna var det värsta jag varit med om.
Att aldrig mer få se dig skina upp när man kommer på bussen ut till Torp är något jag inte kan förstå.
Att aldrig mer få se dig sitta på restaurangen och äta lunch.
Aldrig mer träffa dig på kampenhof när du kämpar dig hem.
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, de var som MIN farmor.
Du engagerade dig i allt jag berättade och du undrade alltid hur det var. Jag glömmer aldrig den glädje jag såg i dina ögon när jag berättade att jag hade gått klart skolan, att jag hade klarat det.
Det enda du sa var: "Du har kämpat på bra trots dina motgångar".
Älskade gammelfarmor må du vila i frid <3

Kommentera här: