Torsdag..

Jaha.. då var det torsdag!

Idag har jag varit i skolan.. Heeela 2 timmar :P
Så nu är det "looooov" blir inte riktigt lov eftersom vi läser hemma så..

Förutom skolan har jag åkt in till uddevalla för en gång skull och är nu hos älsklinges far.

Jag gick bort till willys lagom till att älsklingen slutade så handlande vi till tacosen imorgon :)

När vi var klara på willys träffade vi emelie och steffy <3
Det var underbart kul att träffa er igen! Saknar er massor <3

Nu sitter jag och kollar på tv efter att vi ätit mat från donken..
Det är all upplysning ni får idag..


Dagens band:
Raubtier - Lennart

Dagens produkt: Rabbit blossom




Bye..

Kommentarer:

1 steffy:

skriven

hej gumman de va sjukt roligt att träffa dig igen. saknar dig som faaan vi måste leka någon dag puss puss på dig min älskade ängel

Kommentera här: