Söndag..

Hatar söndagar..

Har nu helt och hållet bytt skola. Känns så mycket bättre nu..
Går två dagar i veckan, måndag och torsdag, varav måndag ej obligatorisk. Jag kan jobba i min egen takt och behöver bara fokusera på ett ämne i taget. Heeeelt underbart..

Just nu går det åt helvete med sömnen.. Jävla tabletter, och läkarna kan aldrig bestämma sig om jag ska till bup, vuxen psyk u-a, vuxen psyk henån eller carema.. Seriöst får ringa till hundra ställen när jag ska ha nya tabletter..
Inte nog med de så spelar grannen ovanför musik och tv hur högt som helst EFTER 22:00 till minst 00:00,.,. Han har fan problem..

Hade kalas igår.. Var jätte trött så sådär jätte kul var de inte. Men är väldigt glad för alla fina paket jag fick.

Idag har jag och älsklingen bara kollat film och suttit vid var sin dator som alltid. Just de, vi firade även vår 1½ års dag idag som är imorgon egentligen..

Bestämde mig för att starta bloggen, fast att jag lovat mig själv att aldrig göra en >..<, för att försöka få ur mig så mycket som möjligt varje dag så jag kanske kan börja må bättre igen.

Men vi får väl se ;)

Nu har tatueringen läkt ordentligt med :D riktigt skönt ^^




Bye..

Kommentarer:

1 Beckyblyger:

skriven

Gud vad snygg tatton blev ! GILLAS!!

2 cila:

skriven

shit va fin tatuering!

Kommentera här: